Η Νορίν ονειρεύεται τον πρίγκηπα – τέλος πάντων, τον κάουμπόι, που θα την σώσει από τη βαρετή ζωή της φάρμας, από την αδιάφορη μητέρα της και από τον καταπιεστικό και άκαρδο πατέρα της. Ο μόνος της γκόμενος σκοτώθηκε πριν από κάποιο καιρό – όχι όπως επίσημα δηλώθηκε στην ασφαλιστική εταιρεία, αλλά επειδή τον πάτησε ένα […]
Γυρισμένο σε στρατόπεδα συγκέντρωσης στην Πολωνία, η ταινία έχει ασπρόμαυρο κι έγχρωμο υλικό του σήμερα (1955) σε συνδυασμό με ασπρόμαυρα ντοκουμέντα. Σκοπός του σκηνοθέτη η καταγραφή του τρόμου, όχι μονάχα σε αυτά τα στρατόπεδα, αλλά ολόκληρης της ανθρώπινης φυλής.
Η οικογένεια Kruchowsky είναι ιδιοκτήτες ενός γραφείου κηδειών. Όταν ένας ηλικιωμένος παραγγέλνει μια ντουζίνα στεφάνια η κ. Kruchowsky γίνεται καχύποπτη και αρχίζει να ερευνά αυτόν τον πιθανό ψυχρό αιματηρό δολοφόνο.
Η οικογένεια Kruchowsky είναι ιδιοκτήτες ενός γραφείου κηδειών. Όταν ένας ηλικιωμένος παραγγέλνει μια ντουζίνα στεφάνια η κ. Kruchowsky γίνεται καχύποπτη και αρχίζει να ερευνά αυτόν τον πιθανό ψυχρό αιματηρό δολοφόνο.
Γνωρίζουμε τον Andrei (Micul Gigant), ο οποίος πάσχει από σπαστική παραπάρεση και τον βλέπουμε να αγωνίζεται καθημερινά για να επιτύχει την όποια πρόοδο
Στις 20 Δεκεμβρίου 1989, λίγες μέρες μετά την αιματηρή καταστολή του Τσαουσέσκου στην Τιμισοάρα, το ήσυχο βράδυ ενός πατέρα μετατρέπεται σε τεράστια δοκιμασία, καθώς διαπιστώνει ότι ο μικρός γιος του έχει στείλει επιστολή προς τον Άγιο Βασίλη, ζητώντας του να πραγματοποιήσει την επιθυμία του πατέρα του να δει τον Τσαουσέσκου νεκρό.
Ένα αγόρι γυμνασίου έχει ερωτευτεί ένα κορίτσι στην τάξη του, αλλά δεν είναι σαφές αν της αρέσει κι εκείνης ή απλά παίζει μαζί του
Οι προσπάθειες του Φρέντερικ να δημιουργήσει τον ασφαλέστερο δυνατό χώρο
Έξω από μια αίθουσας τοκετών, μια οικογένεια Ρομά πληροφορείται ότι η ανήλικη κόρη τους γέννησε μόλις ένα κοριτσάκι. Ο Pardică (50) δεν φαίνεται να γιορτάζει τη στιγμή, είναι πολύ απογοητευμένος με αυτή την πρώιμη εγκυμοσύνη, για την οποία κατηγορεί τη σύζυγό του.
Μια όμορφη ανοιξιάτικη μέρα, ένα μικρό αγόρι προσπαθεί να πείσει τη μητέρα του, που είναι πάντα απασχολημένη, να βγει και να παίξει μαζί του. Απογοητευμένος από την απόρριψή της, βγαίνει μόνος του.
Αυτή η ταινία σας δείχνει τα κεντρικά συγκλονιστικά μυστικά για την παγκόσμια κλιματική κρίση – αλλά και τις λύσεις που έχουμε ήδη για να αποφύγουμε την καταστροφή. Όλοι θέλουν ένα καλύτερο, φωτεινότερο μέλλον και μέσα από έξυπνη αφήγηση, αυτή η ταινία ανοίγει τις πόρτες στην κλιματική έκτακτη ανάγκη, ώστε όλοι να αναλάβουν αποτελεσματικές ενέργειες.
Η Έμιλι είναι μια 17χρονη αθλήτρια καλλιτεχνικού πατινάζ, που νιώθει φυλακισμένη από τον ανταγωνισμό, ενώ μια σκοτεινή φιγούρα την ακολουθεί σε κάθε της βήμα.
Μια συλλογη από μικρού μήκους της Μαρί : Lunch Break on the Xerox Machine / Electrocute Your Stars / The Touch Retouched / Tony Conrad, DreaMinimalist / Cet air la / Manuelle Labor / Papal Broken-Dance / How to Fold a Green Screen.
Πορτρέτο του συγγραφέα και μεταφραστή, λάτρη της μικρής φόρμας, Ε.Χ. Γονατά, γυρισμένο στη διάρκεια ενός χρόνου στο σπίτι του στην Κάτω Κηφισιά.
Ένα ντοκιμαντέρ που γυρίστηκε στον σταθμό Λαρίσης στη διάρκεια τεσσάρων εβδομάδων το καλοκαίρι του 1995. Θέμα της ταινίας οι άνθρωποι που συχνάζουν στον σταθμό τα βράδια: Φαντάροι, άστεγοι, ποιητές, φίλαθλοι και μετανάστες που μόλις έχουν φτάσει στη χώρα. Υιοθετώντας τη χρονολογική δομή μίας βραδιάς
Γυρισμένη στο Φέλταμ, σε μία φυλακή ανηλίκων λίγο έξω από το Λονδίνο, η ταινία παρακολουθεί τη φιλία δύο κρατουμένων. Ο Πολ και ο Τζον περνούν τις μέρες τους ηχογραφώντας τραγούδια που στέλνουν σε κορίτσια που δεν γνωρίζουν, δημιουργώντας ένα φανταστικό νήμα με τον έξω κόσμο.
Η δυναμική Δέσποινα, προσκαλεί σπίτι της τον πρώην της με αφορμή τα γενέθλιά του. Εκείνος ελπίζει ότι η πρόσκλησή της θα οδηγήσει στην επανένωσή τους
Σε αυτό το πρώτο ντοκιμαντέρ του, ο Ολιβέιρα αντλεί εικόνες από τον καθημερινό μόχθο στις όχθες του ποταμού Δούρου, καθώς διατρέχει την πόλη του Πόρτο. Η κίνηση των πλοιαρίων, η γέφυρα, τα μηχανήματα και οι παρόχθιες γειτονιές, στις οποίες ζουν και δουλεύουν οι άνθρωποι του μόχθου, συνθέτουν τη ρυθμική και την ποιητική της πόλης.
Η ξενιτειά κι ο θάνατος, διάχυτα στον αέρα, στο φως. Οι άνθρωποι που απόμειναν, λίγοι. Μορφές που μοιάζουν να έγιναν μέρος του τοπίου, ή να το περιέχουν. Σε εναν τόπο περικυκλωμένο από βουνά: τα πολυφωνικά τραγούδια.
Ο Γκάρι πουλάει μπαλόνια στον υπόγειο σιδηρόδρομο της Νέας Υόρκης και ονειρεύεται να σπουδάσει ταχυδακτυλουργός. Οι κινηματογραφημένες συνομιλίες φέρνουν τον Βραζιλιάνο ντοκιμαντερίστα πιο κοντά σε αυτόν τον κάτοικο του Μπρούκλιν με την κουβανική καταγωγή, που στις μακρές διαδρομές του μετρό αναρωτιέται για την περιπλάνησή του σε αυτό τον κόσμο.
Το φιλμ αφηγείται την ιστορία των κατοίκων του Συγκροτήματος Κατοικιών του Πάρκου Μινττάουν, που απέχουν από την καταβολή μιθωμάτων (απεργία ενοικίου) από τον Αύγουστο του 2015. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη απεργία ενοικίου στο Σαν Φρανσίσκο από το 1978. Το συγκρότημα κατοικιών για δεκαετίες ήταν ουσιαστικά ένας συνεταιρισμός τον οποίο διαχειρίζονταν οι ένοικοι
Ο Ανδρέας είναι ιδιοκτήτης μιας αίθουσας κινηματογράφου στο Κουκάκι. Η οικογένειά του κατοικεί στην αθηναϊκή συνοικία επί τρεις γενιές. Σήμερα ωστόσο φοβάται ότι είναι υποχρεωμένος να φύγει από την περιοχή
Το Σκοπελίτης εξπρές είναι το πλοίο που τροφοδοτεί την άγονη γραμμή των Μικρών Κυκλάδων. Εδώ και 60 χρόνια κάνει καθημερινά τη διαδρομή του για να προσφέρει τα απαραίτητα στους κατοίκους των μικρών νησιών.
Το Girls in flower είναι ένα πειραματικό ντοκιμαντέρ ή ένα χειρόγραφο σημείωμα, που εμπνευσμένο από το έργο του Προυστ «Στον ίσκιο των ανθισμένων κοριτσιών» εξερευνά τη θηλυκότητα στην ώριμη ηλικία.
Το Da Hillsook Wedeen, είναι ένα εθνογραφικό φιλμ που ολοκληρώθηκε στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού διπλώματος εξειδίκευσης στην Οπτική Ανθρωπολογία στο Πανεπιστήμιο του Μάντσεστερ. Το Σέτλαντ είναι ένας τόπος άγριος, αδυσώπητα τοπία, υπερφυσικές πίστεις και ένα ηχοτοπίο που έχει πολύ λίγο αλλάξει με το πέρασμα του χρόνου
Η συνάντηση της σκηνοθέτιδος και άλλων ψωριασικών γίνεται ένα ποιητικό και αισιόδοξο ταξίδι σχετικά με μια πολύ ορατή αν και κρυμμένη ασθένεια, για ένα ταξίδι που εξευρευνά το δέρμα ως μια μεταφορά του ανήκειν και της πίστης.
Μία οικεία συνάντηση σε μία αποθήκη, σε ένα κόσμο αντικειμένων όπου η ξυλουργική λαμβάνει χώρα. To σημάδι του ήχου σε κάθε αντικείμενο μπορεί να φανερωθεί μεμονωμένα μέσα στον χώρο, όπου κάθε υλικό λαμβάνει την δική του υφή, μυρωδιά και ακουστικές ιδιότητες
Το φιλμ τοποθετεί τον θεατή στον αυτοσχέδιο χώρο ενός ζωοπάζαρου στην Αλγερία. Παρασυρμένος μεταξύ ταΐσματος και αναμονής, συντονίζεται με τον ρυθμό των γιδιών και των καμήλων, των παλαιότατων συντρόφων του Άραβα.
Ο Ζογκλέρ αναφέρεται σε ένα κοινωνικό τσίρκο στη Νότια Αφρική. Το κοινωνικό τσίρκο Σισονκέ επιδιώκει να παρακινήσει την κοινωνική ενσωμάτωση κάνοντας τα παιδιά να κινούνται μαζί στις πρακτικές ενός τσίρκου.
Το φιλμ παρουσιάζει μια συλλογή τρομακτικών ιστοριών για συναντήσεις με λύκους σε ένα χωριό στη βόρεια Πορτογαλία.
Τον Δεκαπενταύγουστο οι απανταχού Συρρακιώτες ανταμώνουν στον τόπο καταγωγής τους και στήνουν το πανηγύρι στην πλατεία του χωρίου τους.