Μετά το θρίλερ «Σε Ακολουθεί» η δεύτερη ταινία του Ντέιβιντ Ρόμπερτ Μίτσελ που συμμετείχε στο επίσημο διαγωνιστικό πρόγραμμα στο Φεστιβάλ Καννών.
Μετά το θρίλερ «Σε Ακολουθεί» η δεύτερη ταινία του Ντέιβιντ Ρόμπερτ Μίτσελ που συμμετείχε στο επίσημο διαγωνιστικό πρόγραμμα στο Φεστιβάλ Καννών.
Όταν ένα ζευγάρι απο τα προάστια πηγαίνει κάμπινγκ για το Σαββατοκύριακο σε μια απομακρυσμένη παραλία, ανακαλύπτουν ότι η φύση δεν εχει την καλύτερη διάθεση για να τους δεχτεί.
Ανέλπιστη εμπορική επιτυχία ήταν πρόπερσι το θρίλερ τρόμου «Γενέθλια θανάτου» και ιδού η συνέχεια του με την ίδια ακριβώς συνταγή.
Τρεις φαροφύλακες πηγαίνουν για έξι εβδομάδες σε ένα ακατοίκητο νησί, 20 μίλια μακριά από τις δύσβατες ακτές της Σκωτίας. Καθώς ο Τόμας , o Τζέιμς και ο Ντόναλντ τακτοποιούνται στη συνηθισμένη, μοναχική τους ρουτίνα, κάτι απρόσμενο και πιθανώς καταλυτικό συμβαίνει, όταν πέφτουν πάνω σε κάτι που δεν είναι δικό τους για να το κρατήσουν.
Το σενάριο των Γιώργου Λάνθιμου και Ευθύμη Φιλίππου είναι μια εξαιρετικά δομημένη ιστορία με πυκνά νοήματα και δεκάδες μυστικούς συμβολισμούς που καλούν το θεατή να τους ξεκλειδώσει.
Ο ντετέκτιβ McPherson ερευνά την δολοφονία της Laura η οποία βρίσκεται νεκρή στο διαμέρισμά της. Ο ντετέκτιβ αναπλάθει μία εικόνα της Laura μέσα από τα λεγόμενα του περιβάλλοντός της και με την βοήθεια ενός εκπληκτικού πορτρέτου και σύντομα ανακαλύπτει ότι αρχίζει να την ερωτεύεται.
O Λι Τσανγκ-ντογκ βάζει φωτιά στην οθόνη με ένα ατμοσφαιρικό φιλμ φτιαγμένο με σασπένς, σεξ, δράμα και απέραντο συμβολισμό
Δυο αδέρφια, ο Johnny και η Barbra, πηγαίνουν στο νεκροταφείο της παλιάς τους πόλης για να επισκεφτούν τον τάφο του πατέρα τους. Ο Johnny φοβίζει την Barbra, θυμίζοντας της πόσο την είχε τρομοκρατήσει όταν, παιδί ακόμη, την απειλούσε ότι οι νεκροί είχαν σηκωθεί για να την πιάσουν.
Κατασκευασμένο σαν επιτραπέζιο παιχνίδι, όπου υπάρχουν κανόνες, παίκτες, πιόνια, τιμωρίες και έπαθλα, το Escape Room χτίζει με μαεστρία την αγωνία μιας ομάδας, με παίκτες που δε γνωρίζεται μεταξύ τους, αλλά καλούνται όχι μονάχα να βρουν την τελική έξοδο, αλλά να την ανακαλύπτουν σε κάθε ένα δωμάτιο που ανοίγει μπροστά τους ή κλείνει πίσω τους.
Ενας 90χρονος ζει μόνος και έρχεται αντιμέτωπος με την χρεοκοπία της επιχείρησής του όταν του προσφέρεται μία δουλειά, στην οποία – φαινομενικά- πρέπει απλά να οδηγεί. Χωρίς να το γνωρίζει, υπογράφει για να γίνει μεταφορέας σ’ ένα μεξικάνικο καρτέλ ναρκωτικών. Και τα καταφέρνει καλά, τόσο καλά που οι «παραγγελίες» ολοένα και αυξάνονται και ο ίδιος […]
Ο Σιγκεμόρι είναι ένας δικηγόρος που ανήκει στην ελίτ του επαγγέλματος του. Τώρα, εξαναγκάζεται να υπερασπιστεί τον Μικούμα, κατηγορούμενο σε υπόθεση δολοφονίας.
Η Λίλα Κάσεν, διάσημη Ισπανίδα τραγουδίστρια, ετοιμάζεται να επανέλθει θριαμβευτικά στην ενεργό δράση μετά από μια δεκαετή απουσία, αλλά την παραμονή της μεγάλης της συναυλίας χάνει τη μνήμη της σε ατύχημα.
Η πρώτη «δυτική» ταινία του Φαραντί αναδεικνύει τα σκηνοθετικά όρια του ιρανού.
Ένας ευυπόληπτος ιατροδικαστής εμπλέκεται σε ένα τροχαίο, όπου τραυματίζεται ένα οχτάχρονο αγοράκι. Ο άνδρας προτίθεται να πληρώσει αποζημίωση στον πατέρα του παιδιού και να το μεταφέρει στο νοσοκομείο, αλλά εις μάτην.Το άλλο πρωί, βρίσκει στο νοσοκομείο το πτώμα του αγοριού που έχει μεταφερθεί εκεί για αυτοψία, αλλά η πρώτη γνωμάτευση δείχνει θάνατο από δηλητηρίαση.
Το αριστουργηματικό νουάρ του Ζαν-Πιέρ Μελβίλ, που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1967, σε νέα αποκατεστημένη κόπια.
Βασισμένη στο βιβλίο «Όποιος αγαπά μισεί» των Μπίου Καζάρες και Σιλβίνα Οκάμπο, η ταινία βασίζεται στις ανατροπές και το σασπένς που συναντάμε στα μυθιστορήματα της Αγκάθα Κρίστι.
Επανέκδοση μια από τις πιο καλύτερες ταινίες της «πρώιμης αμερικανικής περιόδου» του Χίτσκοκ, η οποία προτάθηκε μάλιστα για 6 βραβεία όσκαρ.
Άλλο ένα μυθιστόρημα της Αγκαθα Κρίστι γνωρίζει την κινηματογραφική μεταφορά του αλλά δεν γνωρίζει και την επιτυχία που του αξίζει.
Βασισμένη στο μυθιστόρημα του συγγραφέα Τζορτζ Χαράρ, η ταινία του Σουηδού Σάιμον Κάιζερ («Before We Die») επιχειρεί να ανιχνεύσει το νόημα (καθώς και το τίμημα) της αλήθειας.
Το διασημότερο μυθιστόρημα της Άγκαθα Κρίστι μεταφέρεται και πάλι στη μεγάλη οθόνη από τον Κένεθ Μπράνα (ο οποίος επιστρατεύτει ένα all star καστ) σχεδόν σαράντα χρόνια μετά από τη διασκευή του Λιούμετ.
Τα τελευταία χρόνια στο ιρανικό σινεμά ανακαλύπτουν τη κρυφή γοητεία των θρίλερ. Ο «Δράκος» έχει μεν ατμόσφαιρα αλλά το υπερβολικό στυλιζάρισμα του κάπου ξεφεύγει από τα όρια της αντοχής του θεατή...
H πρώτη αγγλόφωνη παραγωγή του σημαντικού σκηνοθέτη Zhang Yimou («Ήρωας», «Ιπτάμενα στιλέτα»), γυρισμένη εξ’ ολοκλήρου στην Κίνα, είναι ένα μεγαλειώδες θέαμα.
Επανακυκλοφορία σε νέα ψηφιακή μετατροπή της κλασικής ταινίας του John Guillermin με ήρωα τον εμβληματικό χαρακτήρα της Agatha Christie, τον ντετέκτιβ Ηρακλή Πουαρό που υποδύεται ο Peter Ustinov.
Πλούσιο καστ στο φιλμ νουάρ του Παντελή Καλαντζή με τον πρωταγωνιστή Αλέξη Γεωργούλη να συνυπογράφει το σενάριο.
Ο Woody Allen επιστρέφει με μια ακόμη καλοκαιρινή κινηματογραφική σφραγίδα και με σημαντικούς πρωταγωνιστές. Αυτή τη φορά, συμμέτοχοι στο έγκλημα είναι οι Joaquin Phoenix, Emma Stone και Parker Posey.
Τέχνη, μυστήριο, έρωτας, αλήθεια, ψέμα, Ιταλός σκηνοθέτης, αγγλόφωνο καστ, ευρωπαϊκή ατμόσφαιρα, ενδιαφέροντα στοιχεία, άνισο αποτέλεσμα...
Ενδιαφέρον θρίλερ μυστηρίου με υποβλητική ατμόσφαιρα, από έναν πολλά υποσχόμενο εκπρόσωπο της ισπανικής σχολής...
Η χαρακτηριστική ταινία του Άλφρεντ Χίτσκοκ, έξυπνη, με λεπτοδουλεμένο σασπένς, υπόγειο χιούμορ και αριστοτεχνικά γυρισμένη...
Μυστήριο και χιούμορ στην κλασσική ταινία του Άλφρεντ Χίτσκοκ.
Παρά κάποια ενδιαφέροντα στοιχεία, δεν καταφέρνει να ενώσει απόλυτα πειστικά μυστήριο, δράμα, ερωτισμό, έγκλημα και λογοτεχνία.
Η εκδοχή του Φίντσερ πάνω στο σουηδικό χιτ είναι ένα αποτελεσματικό θρίλερ, είναι όμως και ένα αναγκαίο ριμέικ;
Σε επανέκδοση προβάλλεται μια από τις καλύτερες ταινίες της αγγλικής περιόδου του Χίτσκοκ, χαρακτηριστικός συνδυασμός, μυστηρίου, χιούμορ και αγωνίας.