Η συνάντηση της σκηνοθέτιδος και άλλων ψωριασικών γίνεται ένα ποιητικό και αισιόδοξο ταξίδι σχετικά με μια πολύ ορατή αν και κρυμμένη ασθένεια, για ένα ταξίδι που εξευρευνά το δέρμα ως μια μεταφορά του ανήκειν και της πίστης.
Η συνάντηση της σκηνοθέτιδος και άλλων ψωριασικών γίνεται ένα ποιητικό και αισιόδοξο ταξίδι σχετικά με μια πολύ ορατή αν και κρυμμένη ασθένεια, για ένα ταξίδι που εξευρευνά το δέρμα ως μια μεταφορά του ανήκειν και της πίστης.
Μία οικεία συνάντηση σε μία αποθήκη, σε ένα κόσμο αντικειμένων όπου η ξυλουργική λαμβάνει χώρα. To σημάδι του ήχου σε κάθε αντικείμενο μπορεί να φανερωθεί μεμονωμένα μέσα στον χώρο, όπου κάθε υλικό λαμβάνει την δική του υφή, μυρωδιά και ακουστικές ιδιότητες
Το Τετουάν είναι μια πολύμορφη, ασύμμετρη και διαπολιτισμική συνοικία της Μαδρίτης. Η απουσία επιπεδότητας χαρακτηρίζει την τοπογραφία της και η ανισότητα τους ανθρώπους της, μικρά σπίτια επιβιώνουν στη σκιά των πύργων από γυαλί και μέταλλο. Το ντοκιμαντέρ Τetuaneros κάνει την εμφάνισή του σε αυτό τον λαβύρινθο στενών δρόμων, εκεί που δουλεύει το χωνευτήρι διαφορετικών γενιών, […]
Οι Χαμάρ έχουν επιλέξει να ζουν απομονωμένοι, περιορίζοντας τις κινήσεις και τις επιλογές τους. Μέρος της παράδοσής τους, αποτελεί η παραδοχή της ανδρικής ανωτερότητας. Οι άνδρες είναι κυρίαρχοι, οι γυναίκες σκλάβες.
Το φιλμ τοποθετεί τον θεατή στον αυτοσχέδιο χώρο ενός ζωοπάζαρου στην Αλγερία. Παρασυρμένος μεταξύ ταΐσματος και αναμονής, συντονίζεται με τον ρυθμό των γιδιών και των καμήλων, των παλαιότατων συντρόφων του Άραβα.
Ο Ζογκλέρ αναφέρεται σε ένα κοινωνικό τσίρκο στη Νότια Αφρική. Το κοινωνικό τσίρκο Σισονκέ επιδιώκει να παρακινήσει την κοινωνική ενσωμάτωση κάνοντας τα παιδιά να κινούνται μαζί στις πρακτικές ενός τσίρκου.
Το φιλμ παρουσιάζει μια συλλογή τρομακτικών ιστοριών για συναντήσεις με λύκους σε ένα χωριό στη βόρεια Πορτογαλία.
Τα θρησκευτικά σύνορα δεν είναι αναγκαστικά τόσο αιχμηρά και ανταγωνιστικά όσο τα ειδησεογραφικά μέσα μάς οδηγούν να πιστέψουμε. Το φιλμ δείχνει την καθημερινότητα μέσα και έξω από έναν ναό της θεάς Κάλι στην πόλη του Κανπούρ, στο Ούταρ Πραντές της Ινδίας.
Τον Δεκαπενταύγουστο οι απανταχού Συρρακιώτες ανταμώνουν στον τόπο καταγωγής τους και στήνουν το πανηγύρι στην πλατεία του χωρίου τους.
Πρόκειται για μια παρουσίαση της απαρχής και της διαδρομής, του έργου και της προσφοράς του Πολυφωνικού Καραβανιού, με στόχο την έρευνα, προβολή και μεταλαμπάδευση του Ηπειρώτικου Πολυφωνικού Τραγουδιού.
Μέσα σε δεκαετίες από την πρώτη κατασκευή της, η ηλεκτρική κιθάρα έγινε ένα εξαιρετικά συλλεκτικό, κλασικής αξίας τεχνούργημα και ένα σύμβολο της ποπ/ροκ μουσικής, το σήμα κατατεθέν της μεταπολεμικής γενιάς αλλά και μία ευκαιρία επένδυσης.
Το όρος Τιντάγια (Φουερτεβεντούρα, Κανάριοι Νήσοι) αποτελεί αντικείμενο αντιπαράθεσης για περισσότερο από είκοσι πέντε χρόνια. Το όρος αποτελεί ταυτόχρονα ιερό τόπο για τον γηγενή λαό της Φουερτεβεντούρα, ο οποίος το διακόσμησε με εκατοντάδες χαράγματα, πηγή μεταλλευμάτων, αλλά και προτεινόμενη περιοχή για τη δημιουργία ενός μνημειακού έργου τέχνης που προβλέπει τη σκάψιμο μια τεράστιας σπηλιάς σε […]
Η οικονομική ανάπτυξη και η ζήτηση για φτηνή ξυλεία μετασχηματίζουν αργά τα δάση του βόρειου Βιετνάμ. Από τότε που ήταν παιδί, η Χόα είχε μάθει για τα θεραπευτικά φυτά γνωρίζοντας ότι μέρος αυτής της κληρονομιάς θα εξαφανιστεί.
ο Nou voix είναι ένα αυτοβιογραφικό βίντεο που ξεκινάει από τη συμμετοχή του πατέρα του Μαξίμ, που υποδύεται σε δεύτερο ρόλο έναν Γουιανέζο στο φιλμ Αγωνιστής Ζαν Γκαλμότ (1990), το οποίο ασχολείται με τη γαλλική Γουιάνα. Με την εκ νέου αναπαράσταση μέρους του φιλμ, ο Μαξίμ και ο πατέρας του προσπαθούν να δώσουν τον λόγο […]
Αναμειγνύοντας κατακερματισμένες ιστορίες ανθρώπων με όψεις ενός τοπίου σε μόνιμο μετασχηματισμό ταξιδεύουμε σε τόνο προσωπικό στα βήματα μιας σύγχρονης Αλίκης εκεί όπου ήταν κάποτε ένα φυλλώδες δάσος γεμάτο από πουλιά και πηγές νερού, ενώ τώρα είναι μια σύγχρονη «ζούγκλα τσιμέντου» στο κέντρο της διαβόητης βόρειας συνοικίας της Μασσαλίας.
Η Βαρκελώνη έχει γίνει ένα από τα πιο γνωστά τουριστικά κέντρα της Ευρώπης. Το 2018, πάνω από τριάντα εκατομμύρια τουρίστες επισκέφθηκαν την πόλη, τοποθετώντας την στην κορυφή των τουριστικών προορισμών μαζί με το Λονδίνο, το Παρίσι, τη Ρώμη και το Βερολίνο
Περισσότερο από μία δεκαετία μετά την απόφαση να κατεδαφιστεί το συγκρότημα κατοικιών Άιλεσμπερι ως μέρος ενός προγράμματος αστικής ανάπλασης, μερικοί κάτοικοι ζουν ακόμα εκεί. Βυθισμένοι στην αβεβαιότητα και την ανησυχία, αρνούνται να φύγουν μέχρι να λάβουν δίκαιη αποζημίωση ή ένα κατάλληλο σπίτι σε αντικατάσταση αυτού που χάνουν
Ένα πειραματικό ντοκιμαντέρ για την οικολογική και αισθητική συνεξέλιξη της περιοχής Bosavi στην Παπούα Νέα Γουινέα και των κατοίκων της. Οι θεατές βυθίζονται στο τροπικό δάσος ενώ οι καθημερινοί ήχοι της βιόσφαιρας του δάσους συνδέονται με μυριάδες τρόπους με τα τραγούδια που οι κάτοικοι τραγουδούν σε αυτό, με αυτό και για αυτό.
Η Λάρα, μια νεαρή δημιουργός φιλμ, βρίσκεται σε έναν μη-τόπο μεταξύ Κούβας και Μοζαμβίκης. Πάνω σε ένα φανταστικό μπαλκόνι προς τον Ινδικό Ωκεανό, η Λάρα ψάχνει για απαντήσεις στη μακρά σιωπή του πατέρα της. Αισθάνεται τη μοναξιά που προηγείται από τον επικείμενο θάνατο του πατέρα της, Καμίλο.
Το 2008, οι τοπικές αρχές διώχνουν 2.000 χωρικούς από το Γκουανζού, ένα ποτάμιο νησί στη νότιο Κίνα, προκειμένου να ανοίξουν τον δρόμο για νέα προγράμματα αστικού σχεδιασμού. Την ίδια τύχη μοιράζονται πέντε εκατομμύρια πολίτες της Κίνας κάθε χρόνο
Τα πρώτα πενήντα χρόνια του Ινστιτούτου Στέγασης Χαμηλών Εισοδημάτων δημιούργησαν μια πόλη μέσα στην πόλη, προκειμένου να αντιμετωπιστεί ό,τι ήταν και συνεχίζει να είναι «το κύριο και πιο επίμονο πρόβλημα της Ρώμης»: τη στέγαση. Αλλά από τι είναι φτιαγμένη αυτή η πόλη;
Στη Χιλή, οι άνθρωποι που ζουν με τον HIV φοβούνται το στίγμα και συχνά αποκρύπτουν την κατάστασή τους, παραμένοντας σιωπηλοί σχετικά με ό,τι καλούνται να αντιμετωπίσουν. Το Αυτό είναι το Πρόσωπό μου εξερευνά τι συμβαίνει όταν ένα φάσμα ανδρών που ζουν με τον ιό ανοίγουν την καρδιά τους σχετικά με την ασθένεια που άλλαξε την […]
Το βούτυρο καριτέ είναι ένα προϊόν που παραδοσιακά παράγεται μόνο από γυναίκες. Η ζήτηση γι’ αυτό το προϊόν έχει αυξηθεί κατακόρυφα κατά τη διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών και αυτό έχει αλλάξει την παραγωγή και τον χώρο παραγωγής του προϊόντος σημαντικά.
Η αυθεντικότητα ειναι ένας όρος που είναι σημαντικός για τους τουριστικούς προορισμούς. Είναι κάτι που οι τουρίστες επιθυμούν να γνωρίσουν. Αλλά τι είναι αυθεντικότητα; Βρίσκεται γύρω μας; Σε αυτό το φιλμ, ο Ροντρίγκο προσπαθεί να ανακαλύψει σε τι ακριβώς συνίσταται η αυθεντικότητα της Αθήνας
Το φιλμ δημιουργήθηκε κατά τη διάρκεια του Θερινού Σχολείου «Οπτική Εθνογραφία των Αστικών Τοπίων» που οργανώθηκε από το Ολλανδικό Ινστιτούτου της Αθήνας.
Το Ταξίδι μιλάει για το τρένο που συνδέει τον προσφυγικό καταυλισμό στη Μαλακάσα με την Αθήνα. Πολλοί από τους περίπου 1.800 μετανάστες και πρόσφυγες που διαμένουν προσωρινά στον καταυλισμό εξαρτώνται από το τρένο για τις καθημερινές δουλειές και τις ανάγκες τους. Στο Ταξίδι η καθημερινή μετάβαση στην πόλη δημιουργεί ένα σκηνικό στο οποίο ξεδιπλώνονται ιστορίες, […]
Ο Γιουσούφ Οζντεμίρ είναι Κούρδος πρόσφυγας που διέφυγε στην Ελλάδα από την Τουρκία το 1983, μετά το πραξικόπημα. Παρά το γεγονός ότι δεν έχει δικαίωμα ψήφου στην Ελλάδα και απαγορεύεται η είσοδός του στη χώρα καταγωγής του, έχει διαφορετικές πολιτικές μεθόδους συγκρινόμενες με εκείνες της εκλογικής περιόδου στην Ελλάδα τον Ιούλιου 2019.
Ο Τάκης, τα τελευταία χρόνια είναι οδηγός ταξί, ενώ τις παλιές καλές εποχές δούλευε στον κινηματογραφικό χώρο, και αργότερα διατηρούσε μια εταιρεία στον τομέα της ένδυσης. Η οικονομική κρίση στην Ελλάδα έφερε τα πάνω κάτω στη ζωή του και, όπως πολλοί άλλοι οικονομικά κατεστραμμένοι επαγγελματίες, στράφηκε στο ελεύθερο επάγγελμα του οδηγού ταξί.
Αυτή η σύντομη ταινία ντοκιμαντέρ εξερευνά ένα παραδοσιακό πνευματικό φαινόμενο το οποίο έχει υποστεί πολλές αλλαγές τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, όσον αφορά την πίστη και την πρακτική. Το «κακό μάτι» και όλοι οι μύθοι και οι ιστορίες γύρω από αυτό μπορούν να προσεγγιστούν και να αντιληφθούν μέσα από πολλές διαφορετικές οπτικές γωνίες.
Δεκατρία χάπια την ημέρα. Μα όχι μόνο. Ο πρωινός καφές και τα βουτήματα, οι συνταγές μαγειρικής στα τηλεπεριοδικά, οι οικογενειακές φωτογραφίες σε κάθε τραπεζάκι, τα κεντήματα στους τοίχους, η τηλεόραση για συντροφιά.
Ένα ποτήρι νερό, λίγες σταγόνες ελαιόλαδο, κάποιες ψιθυριστές προσευχές, ένας κατακλυσμός αναμνήσεων, μια καταιγίδα γέλιου. Στο σπίτι της γιαγιάς,η συνταγή της αγάπης έχει πάντα τα ίδια υλικά. Μια συνηθισμένη Κυριακή, τρεις γενιές είναι εκεί να την μοιραστούν.
Από το μακρινό Punjab, στη βιομηχανική περιοχή του Ταύρου, οι Σιχ, μια ινδική θρησκευτική μειονότητα διατηρεί ζωντανές τις συνήθειες και τις παραδόσεις που ορίζει η πίστη τους. Κάθε Κυριακή ο Πολιτιστικός Σύλλογος Ινδών Ελλάδος, επί της οδού Ταύρου 22, γεμίζει χρώματα, μουσικές και γεύσεις, καθώς οι πιστοί προσέρχονται για την καθιερωμένη θρησκευτική τους συνάθροιση.
Το έργο αυτό πραγματεύεται τη ζωή του Θέμη ως μια Drag Queen, τη Holly Grace καθώς και τις καταστάσεις με τις οποίες έρχεται αντιμέτωπος ασκώντας αυτό το επάγγελμα. Μέσα από τη συζήτησή μας (αλλιώς KI-KI), καταφέρνει να αφηγηθεί την έμπνευση και τα πρότυπά τoυ, όπως και τον τρόπο διαχείρισης των δύο προσωπικοτήτων που επιτελεί.
Η Σομάι, μια πρώην εργάτρια του σεξ από την Πατάγια, ζει στην ανεμοδαρμένη Γιουτλάνδη. Είκοσι πέντε χρόνια πριν, ήρθε στο Thy της Γιουτλάνδης να παντρευτεί τον Νίελς, και από τότε έχει βοηθήσει γυναίκες από το χωριό της στην Ταϊλάνδη να παντρευτούν Δανούς άνδρες. Τώρα είναι σειρά της ανιψιάς της …. Η Σομάι και ο Νίελς […]
Ισλαμικός εξορκισμός ή ψυχοτροπική φαρμακευτική αγωγή; Το «Κατέρχεσθαι μετά των Αγγέλων», που βασίστηκε σε 18 μήνες επιτόπιας έρευνας με ασθενείς και θεραπευτές, εξερευνά δύο φοβερά διαφορετικές λύσεις για το ίδιο πρόβλημα, την περίπτωση, δηλαδή, Δανών Μουσουλμάνων που κατέχονται από αόρατα πνεύματα, τα «jinn».
Ένα διεισδυτικό πορτρέτο της ζωής πάνω σε ένα ψαράδικο πλοίο από τη Σικελία. Η ταινία απεικονίζει τις καθημερινές μάχες των ψαράδων να βγάζουν τα προς το ζην σε ένα σκληρό περιβάλλον που εκμαιεύει τις κοινωνικές και οικονομικές εντάσεις της μοντέρνας κοινωνίας.