Υποβλητικό θρίλερ τρόμου από ένα βρετανικό σκηνοθετικό δίδυμο που διασκευάζει ένα δικό του πετυχημένο θεατρικό έργο.
Ένα από τα πιο διάσημα franchise ταινιών τρόμου παγκοσμίως, επιστρέφει για να ικανοποιήσει (μάταια) τους φαν της σειράς
Βραβείο ερμηνείας για την Ιζαμπέλ Ιπέρ στο φεστιβάλ Λοκάρνο στο διπλό ρόλο μιας καθηγήτριας που μεταμορφώνεται από κυρία Τζεκίλ σε κυρία Χάιντ!
Ζευγάρι και στη ζωή οι Εμιλι Μπλαντ και Τζον Κραζίνσκι υποδύονται τους βασικούς ρόλους στο εντυπωσιακό θρίλερ που σκηνοθέτησε ο δεύτερος, ενώ συνυπογράφει και το σενάριο!
Η Κριστίνα Χέντρικς πρωταγωνιστεί στο σίκουελ του προ δεκαετίας θρίλερ «Strangers» που στα ελληνικά είχε αποδοθεί με τον εμπνευσμένα εύστοχο τίτλο «Κλείδωσες;».
Η νέα ταινία της Λιν Ράμσεϊ θριάμβευσε στο φεστιβάλ Κανών κερδίζοντας δύο βραβεία: σεναρίου (εξ ημισείας με το «Ελάφι» των Λάνθιμου- Φιλίππου) και αντρικής ερμηνείας για τον Χοακίν Φίνιξ.
Ο Αλ Πατσίνο επιμένει να το παίζει ντετέκτιβ που κυνηγά σαλεμένους δολοφόνους. Θλίψη…
Η Τζένιφερ Λόρενς συνεργάζεται και πάλι με το σκηνοθέτη Φράνσις Λόρενς ύστερα από τη σειρά ταινιών «Αγώνες Πείνας».
Σχεδόν πάντα η επισήμανση «βασισμένη σε αληθινή ιστορία» τραβάει την προσοχή του κοινού. Ειδικά αν αφορά σε ταινία τρόμου όπως εδώ.
Η ιστορία του Τζακ του Αντεροβγάλτη εξακολουθεί να εμπνέει και να γράφει νέα κεφάλαια στη μυθολογία του βικτοριανού τρόμου.
Μετά από το συγκρατημένο, εγκεφαλικό και ακαδημαϊκό «Frantz» ο François Ozon βουτάει στον τολμηρό, ερωτικό κόσμο της Chloe και του «Διπλού εραστή».
Τέταρτο και τελευταίο (;) μέρος του διάσημου franchise τρόμου που ανέδειξε τον Τζέιμς Γουάν σε νο 1 σκηνοθέτη του χολιγουντιανού τρόμου της σύγχρονης εποχής, ο οποίος εδώ κρατά μόνο το ρόλο του παραγωγού.
Αδικία θα είναι η ταινία να μείνει στην ιστορία ως το «φιλμ που αντικαταστάθηκε ο Κέβιν Σπέισι από τον Κρίστοφερ Πλάμερ» καθώς πρόκειται για ένα χορταστικό έργο γεμάτο αναπάντεχες εκπλήξεις παρότι βασίζεται σε πραγματικό γεγονός!
Σκηνοθετικό ντεμπούτο του Σέρχιο Γ. Σάντσεθ, σεναριογράφο του ισπανικού χιτ «Ορφανοτροφείου» αλλά και του «The Impossible».
Πρόκειται για την όγδοη- αλλά σε καμία περίπτωση καλύτερη-ταινία της σειράς τρόμου «Saw» με εισπράξεις (συνολικά όλων των προηγούμενων φιλμ) που πλησιάζουν τα 900 εκατομμύρια δολάρια.
Ο Τζορτζ Κλούνι σκηνοθετεί ένα σενάριο των αδελφών Κοέν με θέμα την εγκληματική καρδιά που χτυπά δυνατά πίσω από την ειδυλλιακή βιτρίνα των αμερικανικών προαστίων
Μέτριος συνδυασμός της «Μέρας της Μαρμότας» και του «Scream» με κερασάκι στην τούρτα γενεθλίων τη γιορτή του Χάλογουιν…
Πρώτο βιβλίο του Τζο Νέσμπο, βασιλιά της σκανδιναβικής αστυνομικής λογοτεχνίας (τα βιβλία του νορβηγού στα ελληνικά κυκλοφορούν από τις εκδόσεις Μεταίχνιο) που μεταφέρεται στη μεγάλη οθόνη, δίνοντας την ευκαιρία στον Μάικλ Φασμπέντερ να υποδυθεί το διάσημο ντετέκτιβ Χάρι Χόλε…
Δύο μεγάλες ηθοποιοί του γαλλικού κινηματογράφου, η Ναταλί Μπεί και η Εμανουέλ Ντεβός, αναμετρώνται σε ένα δύσκολο γήπεδο, όπου το ψυχολογικό θρίλερ συναντά την οικογενειακή τραγωδία.
Στην παράδοση των δυνατών ισπανόφωνων θρίλερ της τρέχουσας δεκαετίας υπάρχουν και οι λιγότερο... δυνατές δημιουργίες.
Η γέννηση ενός από τους πιο εμβληματικούς κακούς στην ιστορία του κινηματογραφικού τρόμου, του περίφημου Leatherface, σταρ της σειράς ταινιών με τίτλο «Ο σχιζοφρενής δολοφόνος με το πριόνι».
Ο σκηνοθέτης της ταινίας «Μη Σβήσεις το Φως», Ντέιβιντ Φ. Σάντμπεργκ αναλαμβάνει την επιστροφή της θανάσιμης κούκλας «Annabelle» στη μεγάλη οθόνη, τρία χρόνια μετά από το ντεμπούτο της που συγκέντρωσε 257 εκατομμύρια δολάρια εισπράξεις σε όλο τον κόσμο.
Ο σκηνοθέτης Τρέι Έντουαρντ Σουλτς επιστρέφει με το ψυχολογικό θρίλερ «Έρχεται τη νύχτα», μετά από το ντεμπούτο του «Krisha» κι όλα δείχνουν ότι έχουμε βρει το επόμενο hot όνομα στο χώρο του ψυχολογικού θρίλερ.
Τα πραγματικά σπουδαία και ξεχωριστά αστυνομικά θρίλερ ξεχωρίζουν με την πρώτη – όπως αυτό του ισπανού Ροντρίγκο Σορογκόγιεν- και κανείς δεν μπορεί να μας σώσει από αυτά...
Τα πραγματικά σπουδαία και ξεχωριστά αστυνομικά θρίλερ ξεχωρίζουν με την πρώτη – όπως αυτό του ισπανού Ροντρίγκο Σορογκόγιεν- και κανείς δεν μπορεί να μας σώσει από αυτά...
Τα πραγματικά σπουδαία και ξεχωριστά αστυνομικά θρίλερ ξεχωρίζουν με την πρώτη – όπως αυτό του ισπανού Ροντρίγκο Σορογκόγιεν- και κανείς δεν μπορεί να μας σώσει από αυτά...
Άλλο ένα θρίλερ της σειράς που ποντάρει στην ανθρώπινη απληστία και ματαιοδοξία για να «βγάλει» λίγες σκηνές γνήσιου τρόμου.
Πριν από τέσσερα χρόνια ο Οριόλ Πάουλο είχε αφήσει θετικές εντυπώσεις με το «Σώμα» του κι εδώ συνεχίζει την καλή δουλειά με άλλο ένα δείγμα αφηγηματικής δεξιοτεχνίας.