Μια περίεργη και ξεχωριστή ιστορία αστυνομικού μυστηρίου που μας έρχεται από την Αυστραλία.
Μια περίεργη και ξεχωριστή ιστορία αστυνομικού μυστηρίου που μας έρχεται από την Αυστραλία.
Στη μεταπολεμική Ιαπωνία, ο Κοΐτσι Νίσι αποζητά εκδίκηση για τον πατέρα του, εργαζόμενος ως γραμματέας ενός κυβερνητικού στελέχους. Η οικογένεια του πολιτικού ζει σιγά-σιγά έναν εφιάλτη, χωρίς να γνωρίζει πως για όλα είναι υπεύθυνος ο Νίσι.
Ολοκλήρωση της περίφημης τριλογίας του Ντέιβιντ Γκόρντον Γκριν που ανανέωσε ικανοποιητικά τον αρχετυπικό μύθο του Κάρπεντερ, παρά το κατώτερο, σε σχέση με τα δύο πρώτα φιλμ, τρίτο μέρος.
Δύο γυναίκες με ταραγμένη προσωπικότητα αγαπιούνται και δένονται με το έγκλημα, την υποταγή και το θάνατο, καθώς ταξιδεύουν στους αυτοκινητόδρομους της Αγγλίας.
Μια διασκεδαστική μελέτη ενός κλασικού μύθου του φανταστικού από απρόσμενη γωνία.
Το ψυχολογικό θρίλερ «Σλουθ», σε σκηνοθεσία Σωτήρη Χατζάκη για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στο Από Μηχανής θέατρο.
Ο Μπαμπάκ, η σύζυγός του, Νεντά, και η μόλις ενός χρόνων κόρη τους, Σαμπνάμ, επιστρέφουν σπίτι μετά από φιλική συγκέντρωση στο Λος Άντζελες. Παρότι έχει πιεί, ο Μπαμπάκ είναι πολύ πεισματάρης και αρνείται να αφήσει τη Νεντά να οδηγήσει εκείνη, μια και το δίπλωμα της έχει ανασταλεί προσωρινά.
Η ταινία που έφερε τον Κιμ Κι Ντουκ στην κορυφή του Κορεατικού blockbuster.
Το τελευταίο disaster movie από την ομάδα παραγωγής που μας έδωσε τις ταινίες «Το κύμα» και «Ο σεισμός».
Η δεύτερη σκηνοθετική προσπάθεια της ηθοποιού Ολίβια Γουάιλντ («Booksmart») έχει καλές και λιγότερο καλές στιγμές αλλά σε καμιά περίπτωση δεν είναι ένα αδιάφορο φιλμ.
Το ανατριχιαστικό θρίλερ σε σκηνοθεσία Μπρίτζετ Σμιθ, Μάικλ Λομπάρντι, Σάμιουελ Γκονζάλεζ Τζούνιορ κυκλοφορεί στους κινηματογράφους.
Μεγάλο Βραβείο στο Φεστιβάλ των Καννών 2021 για την τελευταία ταινία του Ασγκάρ Φαραντί.
Τρίτη σπουδή… τρόμου φαντασίας από τον δεξιοτέχνη δημιουργό των «Τρέξε» και «Εμείς» ΤζόρντανΠιλ.
Το ομώνυμο best-seller της Ντέλια Όουενς μεταφέρεται στη μεγάλη οθόνη ως ένα έργο «κατάλληλο για όλους».
Κυκλοφορεί στους κινηματογράφους η ταινία δράσης “SAS Ειδικές Δυνάμεις: Κόκκινος Συναγερμός” από την ODEON.
Από τον σκηνοθέτη της ταινίας Deadpool 2, David Leitch, το τέλος της γραμμής δεν είναι παρά η αρχή μιας ανεξέλεγκτης, συναρπαστικής διαδρομής στη σύγχρονη Ιαπωνία.
Αμερικανός φυσικός ταξιδεύει με τη βοηθό και αρραβωνιαστικιά του στην Κοπεγχάγη για επιστημονικό συνέδριο, μα εκείνη συνειδητοποιεί πως όλα αποτελούν μια «βιτρίνα», καθώς ο πραγματικός σκοπός του είναι να αυτομολήσει στο Ανατολικό Βερολίνο.
Τα αδέλφια Ρούσο παίρνουν την εντολή από το Netflix να φτιάξουν ένα συναρπαστικό κατασκοπικό θρίλερ αλλά η συνταγή έχει «κόψει».
Επίσημη συμμετοχή στο Διεθνές Φεστιβάλ της Βενετίας για το ψυχολογικό θρίλερ του Αντουάν Μπαρό.
Η κορυφαία στιγμή του μεγάλου Ιταλού δημιουργού με το αξεπέραστο στυλ και τα αμέτρητα βραβεία, το θρυλικό Blow Up του Μικελάντζελο Αντονιόνι, έρχεται και πάλι στις οθόνες των θερινών κινηματογράφων με ψηφιακά επεξεργασμένη κόπια από την Summer Classics!
Αυτή είναι η ιστορία της Βέρας, της Έλσας και ενός άντρα που αγαπήθηκαν πολύ. Έτσι, ξεκίνησαν να μεγαλώσουν μαζί, αλλά δεν πήγαν και πολύ μακριά.
Ένας κακός νίντζα προσπαθεί να εκδικηθεί τον θάνατό του πέρα από τον τάφο, καταλαμβάνοντας το σώμα μιας αθώας γυναίκας.
Δυο φίλοι αρχιμαφιόζοι που έχουν υπό τον έλεγχο τους μια ολόκληρη πόλη έρχονται αντιμέτωποι καθώς θα ερωτευτούν την ίδια γυναίκα. Σε μια κρίσιμη στιγμή, που η εξουσία τους απειλείται από έναν ιταλό μαφιόζο, θα πρέπει να βρουν τη δύναμη να χειριστούν την κατάσταση.
Δραματικό θριλερ αμερικανικής παραγωγής του 1979, σε σκηνοθεσία Τζέιμς Μπρίτζες, με τους Τζέιν Φόντα, Τζακ Λέμον και ο Μάικλ Ντάγκλας.
Οι Ζωές των Άλλων (γερμ. Das Leben der Anderen) είναι γερμανική δραματική ταινία του 2006, του σεναριογράφου και σκηνοθέτη Φλόριαν Χένκελ φον Ντόνερσμαρκ, που μάλιστα έχει έχει βραβευτεί με Όσκαρ Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας. Κυκλοφορεί σε επανέκδοση.
Η χήρα Ροζάρια παίρνει τα τέσσερα παιδιά της και μετακομίζει στο Μιλάνο. Ένα πέμπτο, ζει ήδη εκεί. Μία πόρνη θα μπει ανάμεσα σε δύο αυτά, τον Σιμόνε και τον Ρόκο, που καταλήγει σε τραγωδία.
Ο Πολ Σρέιντερ νοσταλγεί την εποχή του «Ταξιτζή» αλλά ο χρόνος μοιάζει να έχει βαρύνει επικίνδυνα στις πλάτες του.