Ο Ερίκ Ζονκά διασκευάζει το αστυνομικό μυθιστόρημα του Ντρορ Μισανί και δίνει την ευκαιρία στον Βενσάν Κασέλ να κάνει τα δικά του.
Ο Ερίκ Ζονκά διασκευάζει το αστυνομικό μυθιστόρημα του Ντρορ Μισανί και δίνει την ευκαιρία στον Βενσάν Κασέλ να κάνει τα δικά του.
Ο τρόμος του «Conjuring» έχει τη δική του ιστορία. Ιδού το πρίκουελ της αρχής του κακού.
Ένας διάσημος ιντερνετικός αστικός μύθος των ΗΠΑ εμπνέει ένα θρίλερ που δεν καταφέρνει πάντως να μας τρομάξει για τα καλά.
Το κορυφαίο φιλμ του μεξικανού Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο που γνώρισε πρωτοφανή επιτυχία το 2006 φτάνοντας μέχρι και τα όσκαρ, επιστρέφει στους κινηματογράφουςσε ψηφιακά αποκατεστημένες κόπιες.
Κορεάτικο φιλμ τρόμου με ζόμπι και σπλατεριές. Ότι πρέπει για θερινό σινεμαδάκι δηλαδή…
Ο σκηνοθέτης του «Ποιος κλέβει ποιον;» και ο σεναριογράφος του «Burried» υπογράφουν άλλο ένα δυνατό ισπανικό θρίλερ.
Ακόμη και οι μεγάλοι κάνουν λάθη. Όπως ο Πολάνσκι που εδώ θυμίζει φάντασμα του παλιού καλού εαυτού του.
Ο Πασκάλ Λοζιέ, δημιουργός του καλτ «Martyrs» ξέρει καλά τα κατατόπια του κινηματογραφικού τρόμου
Το γνωστό νεανικό παιχνίδι τώρα και σε συσκευασία κινηματογραφικού τρόμου.
Δύο γάλλοι σταρ (Γκιγιόμ Κανέ, Μελανί Λοράν) σε ένα οικογενειακό… θρίλερ με αρκετή δόση μυστηρίου.
Υποβλητικό θρίλερ τρόμου από ένα βρετανικό σκηνοθετικό δίδυμο που διασκευάζει ένα δικό του πετυχημένο θεατρικό έργο.
Ένα από τα πιο διάσημα franchise ταινιών τρόμου παγκοσμίως, επιστρέφει για να ικανοποιήσει (μάταια) τους φαν της σειράς
Βραβείο ερμηνείας για την Ιζαμπέλ Ιπέρ στο φεστιβάλ Λοκάρνο στο διπλό ρόλο μιας καθηγήτριας που μεταμορφώνεται από κυρία Τζεκίλ σε κυρία Χάιντ!
Ζευγάρι και στη ζωή οι Εμιλι Μπλαντ και Τζον Κραζίνσκι υποδύονται τους βασικούς ρόλους στο εντυπωσιακό θρίλερ που σκηνοθέτησε ο δεύτερος, ενώ συνυπογράφει και το σενάριο!
Η Κριστίνα Χέντρικς πρωταγωνιστεί στο σίκουελ του προ δεκαετίας θρίλερ «Strangers» που στα ελληνικά είχε αποδοθεί με τον εμπνευσμένα εύστοχο τίτλο «Κλείδωσες;».
Η νέα ταινία της Λιν Ράμσεϊ θριάμβευσε στο φεστιβάλ Κανών κερδίζοντας δύο βραβεία: σεναρίου (εξ ημισείας με το «Ελάφι» των Λάνθιμου- Φιλίππου) και αντρικής ερμηνείας για τον Χοακίν Φίνιξ.
Ο Αλ Πατσίνο επιμένει να το παίζει ντετέκτιβ που κυνηγά σαλεμένους δολοφόνους. Θλίψη…
Η Τζένιφερ Λόρενς συνεργάζεται και πάλι με το σκηνοθέτη Φράνσις Λόρενς ύστερα από τη σειρά ταινιών «Αγώνες Πείνας».
Σχεδόν πάντα η επισήμανση «βασισμένη σε αληθινή ιστορία» τραβάει την προσοχή του κοινού. Ειδικά αν αφορά σε ταινία τρόμου όπως εδώ.
Η ιστορία του Τζακ του Αντεροβγάλτη εξακολουθεί να εμπνέει και να γράφει νέα κεφάλαια στη μυθολογία του βικτοριανού τρόμου.
Μετά από το συγκρατημένο, εγκεφαλικό και ακαδημαϊκό «Frantz» ο François Ozon βουτάει στον τολμηρό, ερωτικό κόσμο της Chloe και του «Διπλού εραστή».
Τέταρτο και τελευταίο (;) μέρος του διάσημου franchise τρόμου που ανέδειξε τον Τζέιμς Γουάν σε νο 1 σκηνοθέτη του χολιγουντιανού τρόμου της σύγχρονης εποχής, ο οποίος εδώ κρατά μόνο το ρόλο του παραγωγού.
Αδικία θα είναι η ταινία να μείνει στην ιστορία ως το «φιλμ που αντικαταστάθηκε ο Κέβιν Σπέισι από τον Κρίστοφερ Πλάμερ» καθώς πρόκειται για ένα χορταστικό έργο γεμάτο αναπάντεχες εκπλήξεις παρότι βασίζεται σε πραγματικό γεγονός!
Σκηνοθετικό ντεμπούτο του Σέρχιο Γ. Σάντσεθ, σεναριογράφο του ισπανικού χιτ «Ορφανοτροφείου» αλλά και του «The Impossible».
Πρόκειται για την όγδοη- αλλά σε καμία περίπτωση καλύτερη-ταινία της σειράς τρόμου «Saw» με εισπράξεις (συνολικά όλων των προηγούμενων φιλμ) που πλησιάζουν τα 900 εκατομμύρια δολάρια.
Ο Τζορτζ Κλούνι σκηνοθετεί ένα σενάριο των αδελφών Κοέν με θέμα την εγκληματική καρδιά που χτυπά δυνατά πίσω από την ειδυλλιακή βιτρίνα των αμερικανικών προαστίων
Μέτριος συνδυασμός της «Μέρας της Μαρμότας» και του «Scream» με κερασάκι στην τούρτα γενεθλίων τη γιορτή του Χάλογουιν…