Η ταινία του Ντένις Βιλνέβ είναι βασισμένη στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Ζοζέ Σαραμάγκο (Εκδόσεις Καστανιώτη) και το 2013 συμμετείχε στο φεστιβάλ του Τορόντο και στο φεστιβάλ φανταστικού κινηματογράφου Σίτγκες όπου βραβεύτηκε ως η καλύτερη ταινία.
Η ταινία του Ντένις Βιλνέβ είναι βασισμένη στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Ζοζέ Σαραμάγκο (Εκδόσεις Καστανιώτη) και το 2013 συμμετείχε στο φεστιβάλ του Τορόντο και στο φεστιβάλ φανταστικού κινηματογράφου Σίτγκες όπου βραβεύτηκε ως η καλύτερη ταινία.
Ένα διαφορετικού τύπου ψυχολογικό θρίλερ είναι η ταινία "Σε λάθος χρόνο" (Locke). Όλη η δράση στο έργο που έγραψε και σκηνοθέτησε ο Steven Knight εκτυλίσσεται σε ένα αυτοκίνητο, με έναν πρωταγωνιστή (τον Tom Hardy) να μιλάει συνέχεια στο κινητό του, ενώ βρίσκεται στην πιο οριακή στιγμή της ζωής του. Μια στιγμή που θα τον κάνει να αναμετρηθεί με τους δαίμονές του, όπως δεν το ξανάκανε ποτέ στο παρελθόν.
Μια ταινία εποχής, που γυρίστηκε σε μεγάλο μέρος της στην Ελλάδα, είναι "Τα δύο πρόσωπα του Ιανουαρίου", βασισμένο σε μυθιστόρημα της Patricia Highsmith. Συμμετέχνουν σημαντικοί πρωταγωνίστες Kirsten Dunst και Viggo Mortensen, ενώ τη σκηνοθεσία και το σενάριο υπογράφει ο Hossein Amini (που έχει στο ενεργητικό του και το Drive).
Οι παραγωγοί των επιτυχημένων ταινιών – ψυχολογικών θρίλερ, «Μεταφυσική Δραστηριότητα» και «Παγιδευμένη Ψυχή», δημιούργησαν το θρίλερ «Ο Καθρέφτης της κολάσεως».
Μια επαρχιακή κωμόπολη συγκλονίζεται από την δολοφονία τριών παιδιών. Η αστυνομία θα στραφεί εις βάρος μιας ομάδας νεαρών σατανιστών, που κινδυνεύουν με τη θανατική ποινή. Ένας προοδευτικός ντετέκτιβ (Colin Firth) αναλαμβάνει να βοηθήσει τους υπόδικους, παρά τις αντιδράσεις της τοπικής κοινωνίας, σε ένα δικαστικό δράμα, που σκηνοθέτησε ο Atom Egoyan. Το έργο βασίζεται σε μια πραγματική ιστορία, που θεωρείται μια από τις μεγαλύτερες υποθέσεις κακοδικίας στις ΗΠΑ, την οποία έκανε βιβλίο η συγγραφέας Μara Leveritt.
Ο Βρετανός σκηνοθέτης Richard Ayoade επιστρέφει, με μια σκοτεινή σατιρική μεταφορά του γνωστού έργου του Fyodor Dostoyevsky με πρωταγωνιστή τον Jesse Eisenberg σε μια δυνατή διπλή ερμηνεία και μαζί του την Wasikowska, τον Wallace Shawn, τον Noah Taylor και την Cathy Moriarty.
Ο Άαρον Έκχαρτ υποδύεται το θρυλικό ανθρωπόμορφο ον στην ταινία "I, Frankenstein". Ένα σύγχρονο θρίλερ φαντασίας βασισμένο στο επιτυχημένο comic book του Κέβιν Γκρεβιού (δημιουργού του "Underworld").
Δεν είναι η πρώτη φορά που το παρθενικό, περίφημο μυθιστόρημα του δεξιοτέχνη του τρόμου Stephen King μεταφέρεται στη μεγάλη οθόνη. Μετά την εμβληματική ταινία του 1976 σε σκηνοθεσία του Brian De Palma, το Carrie επιστρέφει υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες της Kimberly Pierce (Boys Don't Cry) με πρωταγωνίστριες την Julianne Moore και την ανερχόμενη Chlöe Grace Moretz (Hugo, Dark Shadows). Πρόκειται για μια νέα προσέγγιση του βιβλίου από την πένα του Roberto Aguirre- Sacasa (Glee, Big Love, Spider-Man: Turn Off the Dark μιούζικαλ) που σκοπεύει να καταδυθεί στην ψυχική άβυσσο των χαρακτήρων.
Μέτριο σίκουελ μεταφυσικού τρόμου που προσπαθεί χωρίς έμπνευση να επαναλάβει τη δοκιμασμένη συνταγή.
Αχρείαστο σίκουελ, τετριμμένη και αδιάφορη ταινία τρόμου...
Προσπερνάμε την ταμπέλα ‘βασισμένο σε πραγματικά γεγονότα’ και έχουμε ένα πολύ αποτελεσματικά και ατμοσφαιρικά γυρισμένο –αλλά όχι και πρωτότυπο- θρίλερ στοιχειωμένου σπιτιού...
Μια αρκετά φρέσκια παραλλαγή γνώριμων συνταγών τρόμου με ευρηματικούς θανάτους και σαρδόνιο χιούμορ που θα ικανοποιήσει τους οπαδούς του είδους...
Το κλασσικό θρίλερ του Ανρί-Ζορζ Κλουζό από το 1955 ήταν η γαλλική απάντηση στις ταινίες του Άλφρεντ Χίσκοκ...
Έγκλημα, έρευνα και εμμονή, σε μια αξιοπρεπή αλλά όχι απαραίτητη εκδοχή από την Αργεντινή...
Ένα θρίλερ της σκανδιναβικής σχολής, αρκετά αποτελεσματικά στημένο, όχι απόλυτα πειστικό μέχρι τέλους...
Μπραντ Πιτ εναντίον ζόμπι πανδημίας, σε αποτελεσματική, θεαματική θριλερική ψυχαγωγία...
Ένας νέος σκηνοθέτης από τη Γαλλία δίνει τα διαπιστευτήρια του με ένα, αρκετά πετυχημένο, low budget horror mash-up...
Το καινούριο «Evil Dead» είναι ένα καλό δώρο για τους οπαδούς του σπλάτερ, αλλά δεν πρόκειται να ξεπεράσει τις παλιές αγαπημένες δουλειές του Σαμ Ρέιμι...
Ένα ατμοσφαιρικό θρίλερ εκδίκησης με ενδιαφέροντα στοιχεία που δεν καταφέρνει να αξιοποιήσει μέχρι τέλους...
Θριλεράκι ανατροπών από το Στήβεν Σόντερμπερκ, καλοκουρδισμένο και απολαυστικό αν δεν το πάρεις πολύ στα σοβαρά, κάτι ανάμεσα σε χαμένη ευκαιρία και ένοχη απόλαυση.
Μέτρια προσπάθεια να ξανασερβιριστεί ο μύθος του ‘Σχιζοφρενή Δολοφόνου με Το Πριόνι’ σε ένα νεότερο κοινό –με τη βοήθεια του 3D...
Ένα θρίλερ που ξεκινάει καλούτσικα, έχει δύο ικανές πρωταγωνίστριες αλλά δεν διαθέτει ούτε τη φαντασία ούτε την τόλμη για να ξεπεράσει τη μετριότητα.
Επανέκδοση της κλασσικής εξπρεσιονιστικής ταινίας του Μούρναου, με τον βρυκόλακα Νοσφεράτου να δίνει στο μύθο του Δράκουλα μια μοναδικά τραγική διάσταση.
Αποτελεσματικά γυρισμένο θρίλερ, ριμέικ μιας λατινοαμερικάνικης ταινίας που αξίζει περισσότερο να αναζητήσετε...
Μπέτι Ντέιβις εναντίον Τζόαν Κρόφορντ, στην επανέκδοση του κλασσικού θρίλερ του Ρόμπερτ Όλντριτζ από το 1962.
Καλό θρίλερ της σκανδιναβικής σχολής, στεγνό στο χιούμορ του, θρασύ στις ανατροπές του, σκληρό στη δράση του και άψογο στην εκτέλεσή του...
Ξαναπροβάλλεται το θρίλερ του 1962, λιγότερο εκρηκτικό αλλά και λιγότερο υπερβολικό από το γνωστό ριμέικ του Μάρτιν Σκορσέζε...